Post Format

Retrogenseren

Legg igjen en kommentar

20140323-230932.jpg

Har vært veldig hektisk i det siste, så har ikke blitt så mye tid til blogging. Men pinnene har ikke tatt ferie, så det jeg har strikket i mellomtiden kommer jeg til å vise frem de neste dagene.

I dag vil jeg vise frem retrogenseren til 2-åringen. Denne strikket jeg helt uten oppskrift, og både jeg og 2-åringen ble strålende fornøyd 😊

Denne er strikket i Duo fra Sandes Garn. Elsker dette garnet!! Kom tilfeldigvis over salg på duo, der de solgte det brune og gule garnet til kun 15(!!) kr pr nøste. Så da måtte jeg jo ta med meg en haug av dette, selv om jeg ikke hadde noen konkret plan for garnet 😝.

Selvsagt måtte det også bli en lue til genseren. Strikket da en helt enkel gul lue med dusk 😄.

Oppskrift på genseren kommer i løpet av neste uke.

Leave a Reply

Required fields are marked *.

