Post Format

Retro genser til 2-åringen

1 kommentar

20140210-131816.jpg

Jeg kom over Duo fra Sandnes Garn på salg for noen dager siden. Blant annet gult og brunt til kun 15,- per nøste!!!! Dette klarte je selvsagt ikke å gå forbi, selv om planen egentlig er å slanke garnlageret mitt 😝.

I dag begynte jeg på en genser til 2-åringen i dette garnet. Strikker uten oppskrift, men genseren blir ca str 3 år og mønsteret ble til mens jeg strikket. Planen er en retro genser med raglanfelling. Foreløpig er jeg litt usikker på om jeg skal ha en splitt med knapper midt forann eller om jeg skal ha knapper i raglanfellingen på den ene siden. Hva syns dere??

Legger ut oppskriften når jeg er ferdig 😊

1 Comment so far Join the Conversation

Leave a Reply

Required fields are marked *.

