Post Format

70-tallsjakke på pinnene

Legg igjen en kommentar

Har bestemt meg for å prøve å bruke opp en del av restegarnet mitt i år. Jag hadde igjen litt karisma fra Drops etter et par ullbukser, og av dette skal det bli en 70-tallsjakke til lillebror.

20140207-092932.jpg

Nå krysser jeg fingrene for at det holder med det jeg har igjen av garn, for det ser litt knapt ut 😣.

Oppskrift på denne fine jakken finnes i Den store guttestrikkeboka, en av mine absolutte favoritter innen strikkebøker 💙. I oppskriften brukes det Mirasol fra Du store alpakka. Dette er også et fantastisk deilig garn, og jeg skal nok strikke enda en jakke, da i Mirasol.

20140207-093506.jpg

Bilde av den ferdige jakken kommer selvsagt når den er klar 😊

Ha en fin dag. Håper alle får tid til en liten pause med strikketøy i fanget 😄

Leave a Reply

Required fields are marked *.

