Innleggsformat

Hexagon tøfler

3 kommentarer

Nå mangler bare montering av OL-genseren, og jeg måtte ha et lite avbrekk før jeg går i gang med den oppgaven.

Jeg har lenge tenkt på å lage meg et par tøfler da jeg ofte blir kaldt på føttene om kvelden. I går heklet jeg derfor et par hexagon tøfler.

20140125-104313.jpg
Jeg brukte DENNE oppskriften. Garnet jeg brukte var Karisma fra Drops, og heklenål 4,5. Jeg bruker str 37 og kunne nok gått ned til heklenål 4 så hadde tøflene sittet enda bedre på benet 😄

Nå har jeg begynt med et par til, men i Fritidsgarn. Disse skal jeg tove. Resultat kommer så fort de er ferdig tovet 😊

3 Comments Join the Conversation

  1. Så fine. Ferdig med genser allerede. Så rask du er 🙂 Håper bilde kommer når den er montert 🙂

    Svar

  2. Pingback: Tova hexagon tøfler | Strikkefrue

Leave a Reply

Required fields are marked *.

