Post Format

Ny strikkemølle i hus

2 kommentarer

I går fikk jeg denne i posten:

20140122-091330.jpg
Dette er en liten strikkemølle fra Prym for å lage rundstrikkede snorer. Helt genial!!

20140122-091535.jpg
Den er superenkel å bruke. Man trer i tråden, henger på et lodd i enden og sveiver i vei. På ca 1 min hadde jeg en tråd på 30 cm 😊. Jeg ELSKER den allerede!! Snorer er noe av det kjedeligste jeg vet å strikke, så denne kommer til å bli flittig brukt. Til og med mannen syns det var kult (kanskje jeg kan få han til å lage snorer for meg fra nå av??) Her ser dere snorer etter 1 min:

20140122-091917.jpg

20140122-092027.jpg

20140122-092155.jpg
Strikkemølla er fra Prym, og dere kan se den HER
Jeg kjøpte min på Ebay
Jeg strikker fortsatt på OL genseren og har kommet ca halvveis på raglanfellingen, så nå er det ikke så lenge til den er ferdig 😄

Ha en fin dag alle sammen 😊

2 Comments Join the Conversation

    • Klikk på en av linkene i innlegget. Den ene er fra en norsk nettbutikk og koster 220,-, den andre linken er til Ebay, der koster den 180,- inkludert frakt. Begge deler er akkurat samme produkt 😊

      Svar

Leave a Reply

Required fields are marked *.

