Innleggsformat

Vintage strikk

Legg igjen en kommentar

20140116-145808.jpg

Til jul fikk jeg boka Vintage Strikk av min kjære svigermor. Boka inneholder mange flotte oppskrifter på vintage strikkeplagg. Oppskriftene er hentet fra ukeblader i perioden 1934-1955. I tillegg er det massevis av stoff om Norges strikkehistorie. Kjempespennende!! Jeg simpelthen elsker denne boka 💕

Det er så mange fine oppskrifter at jeg har ikke klart å plukke meg ut hva jeg skal strikke, men noen favoritter har jeg. En av dem er denne fine utejakka for gutter 💙

20140116-145822.jpg

I dag har jeg montert sinnasaujakka som jeg har hatt liggende et par uker. Den er nå vasket og ligger til tørk. Bilde kommer i kveld.

Ha en fin kveld alle sammen 😊

Leave a Reply

Required fields are marked *.

