Innleggsformat

Sinnasaujakke

Legg igjen en kommentar

Da er sinnasaujakken endelig ferdig 😊. Jeg har lenge hatt lyst til å prøve meg på sinnasaujakken, etter å ha sett mange av disse på Strikkesida på Facebook. I jula begynte jeg på en, men har hatt flere andre prosjekter samtidig, så det har tatt litt tid.

Oppskriften har jeg funnet på Ravelry. Du finner den HER

Min er strikket i Kauni EY som mønsterfarge og mørk grå Tove fra Sandnes Garn som hovedfarge. Jeg brukte 250 g tove og ett nøste Kauni. Jeg måtte da kutte tråden mange ganger på armene, slik at jeg brukte halvparten av hvert fargeskift på hver arm slik at de ble nogenlunde like.

Skulle jeg strikket den en gang til så hadde jeg nok strikket den litt lenger….Ellers er jeg fornøyd, og det var en morsom jakke å strikke 😄

20140116-193847.jpg

Leave a Reply

Required fields are marked *.

