Innleggsformat

OL-genser

4 kommentarer

Hovedprosjetet mitt om dagen er OL-genser til mannen i huset. Jeg begynte på søndag kveld og skal nå begynne på mønsteret på bolen. Det går raskere enn jeg hadde tenkt, men det er nok fordi jeg er så ivrig på å få den ferdig. Syns OL-genseren i år er utrolig fin!! Hva syns du?

Glidelås har jeg ikke montert i strikkeplagg før, så om noen har gode tips til hvordan man monterer denne på bedt mulig måte, så kom gjerne med tips 😊

20140115-103728.jpg

Mønster på OL-genseren er forresten fra Dale garn. Garnet som er brukt på denne er Falk

Dale garn

4 Comments Join the Conversation

  1. Ser veldig fin ut 🙂 Har faktisk tenk tanken med å lage en strikkeblogg selv. Har fått litt dilla akkurat nå. Hat egentlig strikket i mange år, mer eller mindre. Men har det siste året fått virkelig «smaken» på det igjen. Akkurat nå strikker jeg dorthegenser i halvpatent til min datter. Neste prosjekt er mariusputer til gangen vår. Er i ferd med å pusse den opp pga vannskade.

    Svar

    • Er jo gøy å kunne vise frem alt man lager, og selv ha et arkiv man kan gå tilbake i 😊.

      Lykke til med oppussing av gangen! Utrolig kjipt med vannskade 😣. Puter til sofaen står på min strikkeliste, så skal vel få laget det en vakker dag også 😝

      Svar

Leave a Reply

Required fields are marked *.

