Post Format

Endelig i gang!!

1 kommentar

Jeg har lenge hatt en tanke om å lage en strikkeblogg. Endelig har tanken blitt gjort noe med.

Da jeg var gravid med storebror bestemte jeg meg for å lære meg å strikke. Jeg kjøpte en strikkebok og vips så var jeg i gang, og siden har jeg ikke klart å legge fra meg pinnene! Dette er nå to og et halv år siden, og jeg har lært veldig mye siden den gang, men er langt fra utlært.

All min kunnskap om strikking har jeg selv tilegnet meg, litt gjennom bøker, men mest ved å lese på forskjellige nettsteder. Jeg håper å kunne dele noe av dette med dere og at det jeg viser kan være til inspirasjon.

Del gjerne din strikkeblogg med meg 😊.

1 Comment so far Join the Conversation

Leave a Reply

Required fields are marked *.

